sobota, 21 lutego 2015

Prefer Minimalism

Beżowy płaszcz to była moja najlepsza inwestycja tej zimy. W nienachalny sposób pozwala wyróżnić się z tłumu, a na dodatek jest bardzo uniwersalny: pokazywałam go już w wersji z sukienką, teraz zaś przyszła kolej na spodnie. I tu kolejny udany zakup: czarne ogrodniczki, które kupiłam na zimowych przecenach, a w tej stylizacji służą jako spodnie - okazuje się, że są hitem sezonu wiosna/lato 2015, co mnie bardzo cieszy, bo ogrodniczki pokochałam "od pierwszego założenia", więc nie obejdzie się bez pokazania ich na blogu także w wiosennej wersji.;) Wracając do tej stylizacji, na ogrodniczki założyłam krótki, wełniany, ciepły golf, który nieco ochronił mnie przed zimnem, jednak muszę przyznać, że tego dnia warunki do robienia zdjęć miałyśmy fatalne: wiał silny, mroźny wiatr, który nie dość, że rozwiewał mi włosy na wszystkie strony to momentalnie wyziębił organizm tak, że po 5 minutach przerwałyśmy sesję - cud, że w ogóle udało się wybrać z tego jakieś zdjęcia.;) Uwielbiam połączenie czerni i złota, dlatego do całości dobrałam botki na obcasie wykończonym blaszką oraz małe puzderko na złotym łańcuszku, które dodaje stylizacji lekkości. Czerwone usta to moim zdaniem najlepsza opcja na ożywienie całości i podkreślenie klasycznego charakteru zestawu. Jestem ciekawa czy już macie swojego faworyta wśród trendów na nadchodzący sezon.;)

Magda














COAT/PŁASZCZ: RESERVED
TURTLENECK/GOLF: MOHITO
DUNGAREES/OGRODNICZKI: BERSHKA
SHOES/BUTY: CZASNABUTY.PL
SUNGLASSES/OKULARY: RAY-BAN
BAG/TOREBKA: PASUJEMI.PL


36 komentarzy:

  1. Jakie cudowne włosy <3 Stylizacja też świetna !
    http://dennaystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie ! Tak lubię !

    ________________________
    Minimalism Fashion style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny minimalistyczny zestaw, piękny płaszcz;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, mamy widzę ten sam płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny beżowy płaszcz i cudowna czerwona szminka - idealny duet! <3 Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka to szminka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam szminki matowej inglot nr 408 do tego kontur ust podkreśliła kredka numer 58 tej samej firmy ;)

      Usuń
  7. Photos are stunning! Great outfit! I like youre coat!) Have a nice day)

    Visit me: www.elationofcreation.com
    Love Alena

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak włosy ? Są uciążliwe czy można się do nich przyzwyczaić ? Wyglądasz rewelacyjnie :) Naprawdę ciężko zauważyć, że są przedłużone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz zapomniałam, że mam przedłużone włosy ;) nie ciągną mnie i nie uwieraja - są idealne ;)

      Usuń
  9. mam bardzo podobny tylko że pomarańczowy :) śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz bardzo mi się podoba a szminka jest fantastyczna pasuje do Ciebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz bardzo mi się podoba a szminka jest fantastyczna pasuje do Ciebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się ten zestaw bardzo, bardzo widzi - no i te podwinięte nogawki spodni, taka wisienka na torcie, mały szczegół, a oko cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszcz jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm podobacie mi się:)Klasyka jest najlepsza.Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie wszystko idealnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebeczka jest cuuudna ;3
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz jest boski! Ten kolor.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Korzystałaś może z wybielania zębów? Jeśli tak to jaka metodą? Masz cudowny usmiech:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam;) 4 lata temu kilka razy użylam "bialej perly" (byla wtedy dostepna w aptece za ok 60 zl i mogla starczyc na bardzo dlugo) od tego czasu stosuje tylko zwykle pasty wybielajace (blena a med itp) czasem kupuje paste pearl drops. Musze przyznac ze od zawsze mialam biale zeby ale po uzyciu bialej perly staly sie jasniejsze w naturalny sposob. Musze to powtorzyc za jakis czas bo jednak codzienne picie kawy szkodzi;)

      Usuń
  19. Rewelacyjnie wyglądasz! Buty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogrodniczki jako spodnie wyglądają extra, całość świetnie się komponuje!

    OdpowiedzUsuń